Dobry posiłek regeneracyjny

Dobry trening da bodziec naszemu organizmowi, który pozwoli na spalanie tkanki tłuszczowej lub na wzrost masy naszych mięśni. Bardzo ważną kwestią po takim treningu jest przeprowadzenie odpowiedniej regeneracji, która pozwala na wzrost mięśni lub spalanie tłuszczu. Można ją przyspieszyć odpowiednim posiłkiem.

Sposób przyrządzania

Posiłek regeneracyjny powinien być złożony z produktów o odpowiedniej ilości składników odżywczych, a także odpowiednio przyrządzonych. Niedopuszczalna dla osoby dbającej o linię jest żywność smażona na tłuszczu. Możemy zastanowić się nad wizytą w restauracji, gdzie piec konwekcyjno-parowy pozwoli na zdrowe przyrządzenie różnych potraw. Dobrym sposobem przyrządzania jest też gotowanie na parze, które można stosować zarówno do mięs jak i warzyw.

Składniki odżywcze

Jeśli chodzi o dobór składników odżywczych to wiele zależy od rodzaju przeprowadzonego treningu. Osoby zajmujące się treningiem siłowym powinny dostarczyć do organizmu znaczne ilości białka, który jest niezbędny do wzrostu masy mięśniowej. Jednak są rzeczy, które każdy sportowiec musi dostarczyć do organizmu. Mowa między innymi o odpowiedniej ilości wody oraz minerałów, które tracimy w trakcie treningu. Warto też przyjąć trochę węglowodanów, aby uzupełnić poziom energii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *