Odpowiednie suplementy w czasie regeneracji

Regeneracja potreningowa jest jednym z najważniejszych elementów treningów, gdyż w jej trakcie następuje przyrost masy mięśniowej. Styl naszego życia i nasz trening wpływają na czas i jakość naszej regeneracji. Możemy użyć jednego z kilku dostępnych suplementów potreningowych do zwiększenia efektów naszej suplementacji.

Odpowiednia regeneracja

Przed przyjęciem suplementów warto się zastanowić, czy możemy zwiększyć efektywność naszej regeneracji bez nich. Przede wszystkim należy przestrzegać diety odpowiedniej dla naszego treningu, gdyż zapotrzebowanie na kalorie i składniki odżywcze nie może być zaspokajane samymi suplementami. Innym elementem o który trzeba zadbać jest odpowiednia liczba snu w odpowiednim pomieszczeniu. Statystyczną wartością jest 8 godzin snu, jednak dla każdego ta wartość może być inna.

Suplementy w czasie regeneracji

Jeśli nie wystarcza nam naturalna regeneracja to można wspomóc się odpowiednim suplementem. Popularnym środkiem jest ZMA, który jest połączeniem cynku, magnezu i witamin. Pomaga on łatwiej zasnąć oraz zwiększa syntezę białek i wpływa na wzrost masy mięśniowej poprzez utrzymywanie odpowiedniego poziomu testosteronu. Innym wartym wzmianki środkiem jest BCAA. Są to podstawowe aminokwasy, które są wymagane przez organizm po wysiłku fizycznym. BCAA zmniejsza zmęczenie i redukuje potreningowe bóle mięśni.

Podsumowując

Regeneracja potreningowa jest bardzo ważna i nie mozna jej pomijać. Można ją wspomagać kilkoma suplementami aby zwiększyć jej efektywność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *